1. Kapcsolat, szervezet, vezetők
Hivatalos név: Békésszentandrási Polgármesteri Hivatal
Székhely, postacím: 5561 Békésszentandrás, Hősök tere 1., Pf.: 44.
Telefon: 66/218-344
Fax: 66/218-344 – 26-os mellék
Elektronikus levélcím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Honlap: www. bszta.hu
A szerv vezetői
Polgármester: Sinka Imre
Telefon: 66/218-344
Fax: 66/218-344 – 26-os mellék
Elektronikus levélcím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Alpolgármester: dr. Lesfalvi Balázs
Telefon: 70/426-3000
Elektronikus levélcím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Jegyző: Csépainé Tóth Gabriella
Telefon: 66/218-344 /21 -es mellék
Fax: 66/218-344 – 26-os mellék
Elektronikus levélcím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ügyfélszolgálat közvetlen vezetője: Csépainé Tóth Gabriella jegyző
Tel: 66/218-344 – 21-es mellék
Fax: 66/218-344 – 26-os mellék
Elektronikus levélcím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ügyfélfogadási rend:
Hétfő: nincs ügyfélfogadás
Kedd: 8 00 – 12: 00 – ig,
Szerda: 8: 00 – 12: 00 – ig, 13: 00 – 16: 30-ig
Csütörtök: 8: 00 – 12: 00 – ig,
Péntek: 8: 00 – 12: 00 – ig,
Polgármester: Kedd 8.00 – 12.00
Alpolgármester: Kedd: 13.00-15.00
Csütörtök: 13.00-15.00
Jegyző: Szerda 8.00-12.00
1. Szervezeti struktúra
1.2 Önkormányzat irányítása alatt álló költségvetési szervek
Békésszentandrási Polgármesteri Hivatal
Vezető: Csépainé Tóth Gabriella jegyző
Cím: 5561 Békésszentandrás, Hősök tere 1.
Tel, fax: 66/218-344
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
honlap: www.bszta.hu
Törzskönyvi azonosító szám: 346755
Alaptevékenység államháztartási szakágazata: 841105 Helyi önkormányzatok és társulások igazgatási tevékenysége
Békésszentandrás Nagyközség Önkormányzatának Településüzemeltetési Intézménye
Intézményvezető: Tasy József
Cím: 5561 Békésszentandrás, Hősök tere 1
Tel: 66/400-532
email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Törzskönyvi azonosító szám: 834182
Alaptevékenység államháztartási szakágazata: 841117 Kormányzati és önkormányzati intézmények ellátó,
kisegítő szolgálatai
Alapító okirat linkje:
Békésszentandrás Nagyközség Önkormányzatának Gondozási Központja
Intézményvezető: Dudásné Paróczai Anita
Cím: 5561 Békésszentandrás, Kálvin utca 10.
Tel: 66/218-104
email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Törzskönyvi azonosító szám: 804293
Alaptevékenység államháztartási szakágazata: 873000 Idősek, fogyatékosok bentlakásos ellátása
Békésszentandrás Nagyközség Önkormányzatának Bölcsődéje
Intézményvezető: Yetik-Takács Éva
Cím: 5561 Békésszentandrás, Szent László utca 56.
Tel: 66/218-464
email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Törzskönyvi azonosító szám: 833723
Alaptevékenység államháztartási szakágazata: 889110 Bölcsődei ellátás
Körös Művelődési Ház és Könyvtár
Intézményvezető: Benedek Erika
Cím: 5561 Békésszentandrás, István király utca 16.
Tel: 66/218-660
email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Törzskönyvi azonosító szám: 795438
Alaptevékenység államháztartási szakágazata: 910100 Könyvtári, levéltári tevékenység
1. 3. Gazdálkodó szervezetek
Nincs az önkormányzat által alapított gazdálkodó szervezet
1. 4. Közalapítványok
A szerv által alapított közalapítványok | |
Közalapítvány neve | Békésszentandrás Kulturális Fejlődéséért Alapítvány Alapító okirat linkje: |
Székhelye | 5561 Békésszentandrás, Hősök tere 1. |
Kezelő szerv tagjainak felsorolása | Kozák János elnök, Hévízi Róbert tag, Molnár Imre Zoltán tag |
1. 5. Lapok
Szentandrási Hiradó Önkormányzati lap
Székhely: 5561 Békésszentandrás, Hősök tere 1.
Postacím: 5561 Békésszentandrás, István király utca 16.
Központi telefonszám: +36-66-218-344
Központi e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Felelős szerkesztő: Benedek Erika
Kiadja: Békésszentandrás Nagyközség Önkormányzata
Felelős kiadó: Békésszentandrás Nagyközség Önkormányzata
1. 6. Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv
Hivatalos név: Békés Vármegyei Kormányhivatal
Vezető: dr.Takács Árpád kormánymegbízott
Székhely, postacím: 5600, Békéscsaba, József Attila. u. 2-4.
Telefon: 66/622-000
Fax: 66/622-001
Elektronikus levélcím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Honlap: www.bekeskh.hu
2. A szerv alaptevékenysége, feladata- és hatásköre
2.1. A feladatellátást meghatározó alapvető jogszabályok, belső szabályzatok
A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, állami irányítás egyéb jogi eszközei, a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend listája valamint belső szabályzatok
- Magyarország Alaptörvénye
- 2011.évi CLXXIX törvény Magyarország helyi önkormányzatairól
- 2013. évi XXXVI. törvény a választási eljárásról
- 2011.évi CXCIX .tv. a közszolgálati tisztviselőkről
- 2012.évi I .tv. a munka törvénykönyvéről
- 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
- 1992.évi XXXIII. tv. a közalkalmazottak jogállásáról
- 2004. évi CXL. törvény a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól
- 2000.évi C. törvény a számvitelről
- 2011.évi CXCV. törvény az államháztartásról
- 368/2011(XII.31.) kormányrendelet az Államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról
- 1990.évi c. törvény a helyi adókról
- 1993.évi III. tv. a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról
- 1997. évi XXXI. törvény a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról
- 2011.évi CXC törvény a nemzeti köznevelésről
- 1997. évi CXL. törvény a muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről
- 2013.évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
- 1997. évi LXXVIII. törvény az épített környezet alakításáról és védelméről
- 2012. évi CLXXXV. törvénya hulladékról
- 2011. évi CXXVIII. törvény a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról
- 1999. évi LXIII. Törvény a közterület-felügyeletről
Szabályzatok
Adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat
2.2. Békésszentandrás Nagyközség Önkormányzat által ellátott feladatok
Alaptevékenység államháztartási szakágazata:
841105 Helyi önkormányzatok és társulások igazgatási tevékenysége
- Önkormányzatok és önkormányzati hivatalok jogalkotó és általános igazgatási tevékenysége
- Az önkormányzati vagyonnal való gazdálkodással kapcsolatos feladatok
- Rövid időtartamú közfoglalkoztatás
- Start-munka program – Téli közfoglalkoztatás
- Hosszabb időtartamú közfoglalkoztatás
- Országos közfoglalkoztatási program
- Közfoglalkoztatási mintaprogram
- Növénytermesztés, állattenyésztés és kapcsolódó szolgáltatások
- Nem veszélyes (települési) hulladék vegyes (ömlesztett) begyűjtése, szállítása, átrakása
- Nem veszélyes hulladék kezelése, ártalmatlanítása
- Közvilágítás
- Zöldterület-kezelés
- Város-, községgazdálkodási egyéb szolgáltatások
- Háziorvosi alapellátás
- Ifjúság-egészségügyi gondozás
- Környezet-egészségügyi feladatok
- Üdülői szálláshely-szolgáltatás és étkeztetés
- Gyermekek napközbeni ellátása
2.3. Közszolgáltatások
Magyarország helyi önkormányzatairól szóló törvény 13.§ értelmében a helyi közügyek, a helyben biztosítható közfeladatok körében ellátandó önkormányzati feladatok különösen:
- a településfejlesztés, a településrendezés, az épített és természeti környezet védelme,
- településüzemeltetés (köztemetők kialakítása, fenntartása, közvilágításról való gondoskodás,helyi közutak fenntartása, közparkok, közterületek fenntartása, gépjármű parkolók biztosítása)
- közterületek, közintézmények elnevezése,
- egészségügyi alapellátás biztosítása
- környezet-egészségügy biztosítása (köztisztaság, rágcsáló irtás stb),
- óvodai ellátás
- kulturális szolgáltatás,
- gyermekjóléti szolgáltatás,
- szociális szolgáltatások,
- lakás- és helységgazdálkodás
- helyi környezet, természetvédelem, vízgazdálkodás, vízkárelhárítás,
- honvédelem, polgári védelem, katasztrófavédelem,
- helyi közfoglalkoztatás,
- helyi adóval, gazdaságszervezéssel és turizmussal kapcsolatos feladatok,
- kistermelők, őstermelők részére értékesítési lehetőség biztosítása,
- ifjúsági és sport ügyek,
- nemzetiségi ügyek
- közreműködés a település közbiztonságának biztosításában,
- helyi közösségim közlekedés biztosítása,
- hulladékgazdálkodás,
- távhőszolgáltatás,
- víziközmű szolgáltatás, amennyiben a vonatkozó törvény rendelkezései szerint a helyi önkormányzat ellátásért felelősnek minősül,
2.4. Önként vállalt feladatok
- Beruházások
- Képviselők, bizottsági tagok tiszteletdíja
- Reprezentáció
- Sportegyesületek, civil szervezetek, alapítványok támogatása
- "Bursa Hungarica" Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíj pályázat
- Hulladékkezelési közszolgáltatási díj átvállalása
- Ifjúság önszerveződésének segítése
- Ifjúság számára információnyújtás
- Helyi jelentőségű természeti terület védetté nyilvánítása ill. helyi jelentőségű védett természetű területek fenntartására terv készítése
2.5. Ügytípusok
- Igazgatási ügyek
- Adóügyek
- Szociális ügyek
- településüzemeltetési, műszaki ügyek
- közterületfelügyelettel kapcsolatos ügyek
Igazgatási Csoport feladatai
- Magánszálláshelyekkel kapcsolatos feladatok ellátása
- Hagyatéki ügyintézés
- Talált tárgyak nyilvántartása
- Hatósági bizonyítvány kiállítása
- Birtokvédelmi eljárás lefolytatása
- Üzletek működésével kapcsolatos feladatok
- Köztemetések
- Művelődési igazgatási feladatok
- Egészségügyi hatósági igazgatás
- Helyiséggazdálkodási feladatok
- Társadalmi szervezetekkel kötött megállapodások elkészítése
- Bizottsági jegyzőkönyvek vezetése, elkészítése
- EB nyilvántartás
- Hirdetmények kifüggesztése
- Adásvételi és haszonbérleti szerződések kifüggesztése
- Földművelésügyi igazgatással kapcsolatos feladatok
- Állatvédelemmel, állattartással kapcsolatos bejelentések
- Fakivágási engedély kiadása
- Polgári védelmi feladatok
- Szociálpolitikai feladatok:
- A Szociális törvényben, kormányrendeletben és a helyi rendeletben meghatározott pénzbeli és természetbeni támogatásokra irányuló kérelmek döntésre való előkészítése, polgármesteri, illetve bizottsági határozatok végrehajtása.
- Gyám- és gyermekvédelmi feladatok:
- A Gyermekvédelmi törvényben és a helyi rendeletben hatáskörébe utalt egyéb gyermekvédelmi és gyámügyi feladatok
- A polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásával kapcsolatos feladatok
- Anyakönyvi igazgatási feladatok, szépkorúak köszöntése
Pénzügyi és Gazdálkodási Csoport feladatai
A Pénzügyi és Gazdálkodási Csoport biztosítja a Polgármesteri Hivatal és az Önkormányzat, és annak Intézményei működéséhez szükséges pénzügyi fedezetet, melyet a fenntartó által biztosított egyéb bevételekből fedez. A mindenkori jogszabályi előírásoknak, a fenntartó utasításainak megfelelően végzi tevékenységét.
- Önkormányzat költségvetéséhez, beszámolójához kapcsolódó feladatok:
- költségvetési rendelet és ahhoz kapcsolódó egyéb helyi önkormányzati rendeletek előkészítése
- költségvetési rendelet-tervezet egyeztetésének előkészítése az önkormányzati intézmények vezetőivel
- költségvetési rendeletben meghatározott gyakorisággal a vonatkozó rendelet módosításának előkészítése
- az elfogadott költségvetésről információ szolgáltatás a központi költségvetés részére
- az önkormányzat költségvetési rendelete szerinti gazdálkodás biztosítása
- féléves gazdálkodásra vonatkozó tájékoztató elkészítése
- kötelező statisztikai adatszolgáltatások biztosítása
- intézmények alapító okiratainak kezelése, törzskönyvi nyilvántartásban a változások átvezetése
- Költségvetési gazdálkodási feladatok
- bevételek alapjául szolgáló számlák kibocsátása, az ehhez kapcsolódó nyilvántartások vezetése
- kötelezettségvállalás, érvényesítés és utalványozás szabályainak megfelelő kifizetendő számlák átutalása, pénztári kiegyenlítése
- segélyek, helyi támogatások kifizetése, az adatok egyeztetése a könyveléssel
- áfa-bevallások és rehabilitációs hozzájárulás bevallás elkészítése
- kormányzati funkciónként bérnyilvántartás vezetése és negyedévente egyeztetése a könyveléssel
- készpénzforgalom bonyolítása a házipénztáron keresztül
- közhasznú foglalkoztatáshoz kapcsolódó támogatás havi igénylése, elszámolása
- támogatások központi költségvetésből történő igénylése, év közbeni módosítása, az év közbeni pótigénylések elkészítése
- Számviteli feladatok
- számviteli bizonylatok ellenőrzése, kontírozása, és a könyvelési rendszerben történő könyvelése
- az Önkormányzat vagyonának nyilvántartása
- leltározási szabályzat szerint a Hivatal és az intézmények leltározása
- vagyonkataszter és a tárgyi eszköz nyilvántartás adatainak egyeztetése
- mérlegbeszámolókhoz analitikus nyilvántartás készítése
- időközi költségvetési jelentés és időközi mérlegjelentés készítése
- féléves, háromnegyed éves és éves költségvetési beszámoló elkészítése a költségvetési rendeletben meghatározottak alapján
- intézkedés a hátralékok behajtására
- kapcsolattartás a belső ellenőrrel, általa kért dokumentumok rendelkezésre bocsájtása.
- Vagyongazdálkodással kapcsolatos feladatok
- bérleti szerződések hatályának figyelemmel kísérése
- nyilvántartás vezetése az Önkormányzat valamennyi vagyontárgyáról
- nyilvántartás vezetése a teljes ingatlan-állományról
- nyilvántartás vezetése az Önkormányzat szerződéseiről
- adatszolgáltatás
- Illetmények számfejtésével, személyzeti és munkaüggyel kapcsolatos feladatok
- az Önkormányzat, a Hivatal kiadásai körében felmerülő megbízási díjak
- tiszteletdíjak és hóközi kifizetések számfejtése – KIRA rendszerben – és felterjesztése
- az Önkormányzat, a Hivatal, és az intézményi dolgozók, valamint a közfoglalkoztatottak kinevezési, átsorolási, jogviszony módosítási és megszűnési iratának elkészítése a KIRA programban és azok felterjesztése
- szabadság, betegállomány, egyéb távollét jelentése havonta a MÁK felé
- munkáltatói jogokhoz kapcsolódó feladatok
- személyi anyagok kezelése, közszolgálati nyilvántartás vezetése
- munkaköri leírások tervezetének elkészítése
- köztisztviselők teljesítmény-követelménye meghatározásának előkészítése
- köztisztviselők teljesítményértékelésének előkészítése
- a feladatkörbe tartozó rendeletek, határozatok előkészítése
- Adóügyi feladatok
- helyi adórendeletek előkészítése
- a helyi adókkal, a gépjárműadóval, talajterhelési díjjal és az adók módjára behajtandó köztartozásokkal kapcsolatos I. fokú adóhatósági feladatok ellátása
- adókivetés
- adóbevallások ellenőrzése
- adóbevallások nyilvántartása
- határozat elkészítése
- értesítés, felhívás kiadása
- adóbevételek könyvelése
- adóellenőrzések végzése
- adótartozások, és az adók módjára behajtandó köztartozások végrehajtásával kapcsolatos ügyek intézése
- adó- és értékbizonyítvány, adóigazolás, valamint perköltségmentességhez szükséges igazolás kiadása
- statisztikai adatszolgáltatások teljesítése
Csoportszerkezeten kívüli szervezeti egységek feladatai
- Titkárság feladatai
- beérkező posta átvétele, szignálásra előkészítése
- polgármester és jegyző ügyiratainak iktatása, kezelése, irattározása elvégzése
- polgármester és jegyző levelezésének, ügyeinek intézése
- a hivatali munkaértekezletek, intézményvezetői értekezletek előkészítése, jegyzőkönyvek vezetése
- a Képviselő-testület munkájának előkészítése
- a képviselő-testületi ülések meghívójának összeállítása, testületi anyagok kiküldése
- a Képviselő-testület éves munkatervének előkészítése
- a képviselő-testületi üléseken a jegyzőkönyv vezetése, határozat kivonatok elkészítése, nyilvántartás vezetése
- önkormányzati rendeletek kihirdetése a hirdető táblán történő kifüggesztéssel, közzététele a település honlapján annak megküldésével
- képviselő-testületi előterjesztések elkészítése
- rendeletalkotás, felülvizsgálat és hatályon kívül helyezés kezdeményezése, előkészítése
- helyi rendeletek egységes szerkezetbe foglalása, nyilvántartása
- reprezentációs feladatok
Műszaki Iroda feladatai
Településüzemeltetési feladatok
- a Képviselő-testület vagy bizottság hatáskörébe tartozó ügyekben döntés előkészítés, testületi előterjesztés elkészítése
- az Önkormányzat tulajdonában álló út- úttartozékokkal, műtárgyakkal és egyéb közművekkel összefüggő kötelező útkezelői feladatok ellátásának szervezése
- közterületek jogszerű használatának, a közterületen folytatott engedélyhez, illetve útkezelői hozzájáruláshoz kötött tevékenységének engedély döntésre előkészítése
- közreműködés a közterület, az épített és természeti környezet védelmében
- kapcsolattartás a közüzemi szolgáltatókkal
- káreseményekkel kapcsolatos biztosítási ügyek intézése
- az Önkormányzat tulajdonosi hozzájárulását igénylő ügyek előkészítése
- közlekedéssel, közlekedésszervezéssel és forgalomtechnikai változtatásokkal kapcsolatos feladatok ellátásának szervezése
- jogszabályban meghatározott esetekben szakhatósági hozzájárulás kiadása
- statisztikai célú adatszolgáltatás
- területalapú támogatások kiadása
- részvétel a település rendezési tervének előkészítésében
Közterület-felügyelő feladatai
ellenőrzi
- a közterületek jogszerű használatát, a közterületen folytatott, engedélyhez, illetve útkezelői hozzájáruláshoz kötött tevékenységek szabályszerűségét;
megelőzi, megakadályozza, megszakítja, megszünteti, illetve szankcionálja
- a közterületek rendjére és tisztaságára vonatkozó jogszabály által tiltott tevékenységet;
közreműködik
- a közterület, az épített és a természeti környezet védelmében;
- a társadalmi bűnmegelőzési feladatok megvalósításában, a közbiztonság és a közrend védelmében;
- az önkormányzati vagyon védelmében;
- a köztisztaságra vonatkozó jogszabályok végrehajtásának ellenőrzésében;
- állat-egészségügyi és ebrendészeti feladatok ellátásában;
- az önkormányzati adóhatóság körébe tartozó ellenőrzési tevékenységben szükség szerint;
folyamatosan ellenőrzi
- a közterületek rendjére vonatkozó önkormányzati rendeletek előírásainak betartását, valamint az azokban meghatározott kötelezettségek teljesítését.
2.6. Közérdekű adatok igénylése
Adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat link!
Közérdekű adat iránti igény írásban a Polgármesteri Hivatal postai címén (5561 Békésszentandrás, Hősök tere 1.), a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. elektronikus levélcímen, ügyfélkapun és a 06-66/218-344 26. mellék telefaxszámon terjeszthető elő.
Amennyiben az igényelt közadat nem áll rendelkezésre és a kérelem alapján az igényelt közadatok kezelésére jogosult szervezet azonosítható, a közfeladatot ellátó szerv az igénylő egyidejű értesítése mellett a kérelmet legkésőbb 5 munkanapon belül átteszi a kérelemben megjelölt adatok kezelésére jogosult szervezetnek.
A kérelmet a közfeladatot ellátó szerv kizárólag a következő esetekben utasíthatja el:
a) az igényelt közadat újrahasznosítás céljából nem bocsátható rendelkezésre;
b) az igényelt közadat nem áll rendelkezésére, és a kérelem más közfeladatot ellátó szervhez nem tehető át.
2.7. Hatósági nyilvántartások
Ipari tevékenységet végzők nyilvántartása
Kereskedelmi tevékenységet végzők nyilvántartása
2.8. Nyilvános kiadványok
2.9. Döntéshozatal, ülések
Nyílt Testületi ülések jegyzőkönyvei.
2.10. Szerződések
2.11. Közbeszerzés
2.11.1.. Általános közbeszerzési dokumentumok
2.11.2. Folyamatban lévő közbeszerzési eljárások és nyilvános ajánlatkérések
2.11.3. Közbeszerzések, ajánlatkérések alapján megkötött szerződések
2.13. Üvegzseb
Közzétételi adatlap - Tájékoztató
A közpénzek felhasználásával, a köztulajdon használatának nyilvánosságával, átláthatóbbá tételével és ellenőrzésének bővítésével összefüggő egyes törvények módosításáról szóló 2003.évi XXIV. törvény végrehajtásához, a nettó ötmillió forintot elérő, vagy azt meghaladó - pénzeszköz felhasználásával összefüggő szerződések adatlapja.
2.14. Pályázatok
Elnyert pályázatok
2.15. Kitüntetettek
2.15. Közérdekű telefonszámok
2.15.1.Polgármesteri Hivatal
Polgármesteri Hivatal központi telefonszám: 66/218-344, mobil:20/203-6776
Sinka Imre polgármester 06/20/9444-949
De. Lesfalvi Balázs alpolgármester: 70/426-3000
Csépainé Tóth Gabriella jegyző 06/20/498-4234
Ügyfélszolgálat: 66/218-344 / 24. mellék
Titkárság: 66/218-344 / 11. mellék
Igazgatási csoport: 66/218-344 / 23. mellék
Pénzügyi csoport: 66/218-344 /25. mellék
Adócsoport: 66/218-344 / 14. mellék
Műszaki csoport: 66/218-344 / 15. mellék
Közterület felügyelet: 66/218-344 / 24. mellék, mobil: Liska János közterület-felügyelő 0620/243-3789
Család- és gyermekjóléti szolgálat: Albelné Benkő Beatrix családsegítő 20/252-8966, 06/66/217 588
Gyermekorvosi rendelő Beréné Dr. Katona Piroska és Dr. Fekécs Tünde 66/217-827
Fogorvos: Sutyinkszkiné Dr. Báthori Edit 66/217-587
Védőnők: Kovács Lászlóné és Pásztor Lili 20/973-0580
2.15.2. Intézmények
Békésszentandrás Nagyközség Önkormányzatának Gondozási Központja
telefon 66/218-104
email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Békésszentandrás Nagyközség Önkormányzatának Bölcsődéje:
telefon: 6/218-464
email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Körös Művelődési Ház és Könyvtár
telefon: 66/-218-660
email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Békésszentandrás Nagyközség Önkormányzatának Településüzemeltetési Intézménye
telefon: 20/493-9202, 06/66/400-532
email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
2.15.3. Egyéb közérdekű telefonszámok
Orvosi ügyelet: 1830
DAREH központi telefonszám: 0666/447-150
Alföldvíz Zrt. hibabejelentés: 0680/922-333
E.On hibabejelentő: 06/80/210-310
3. Gazdálkodási adatok
3.1. A működés törvényessége, ellenőrzések
Vizsgálatok, ellenőrzések listája A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos - nyilvános megállapításokat tartalmazó - vizsgálatok, ellenőrzések felsorolása |
2010. évben |
3.2 Költségvetések, beszámolók
3.2.1. Beszámolók
- 2023-es beszámoló
- 2022-es beszámoló
- 2021-es beszámoló
- 2020-es beszámoló
- 2019-es beszámoló
- 2018-es beszámoló
- 2017-es beszámoló
- 2016-es beszámoló
- 2015-es beszámoló
- 2014-es beszámoló
- 2013-es beszámoló
3.2.2. Elemi költségvetések
- 2024-es költségvetés
- 2023-es költségvetés
- 2022-es költségvetés
- 2021-es költségvetés
- 2020-es költségvetés
- 2019-es költségvetés
- 2018-es költségvetés
- 2017-es költségvetés
- 2016-es költségvetés
- 2015-es költségvetés
- 2014-es költségvetés
- 2013-es költségvetés